lew1 lew1
425
BLOG

Buławy mają zbrodniarze

lew1 lew1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 

Obudźcie się

 

Odszedł organizator stanu wojennego. Zabetonowali się natomiast znowu inni baroni z okrągłego stołu. Ziobro, Kurski, z pomocą Adamka przegrali z kretesem. Inny były minister sprawiedliwości, „reformator” Gowin, też przepadł. Ruch Narodowy (MW, LPR), z najbardziej radykalnymi projektami pro polskimi, znalazł się na marginesie. Pedałów i komunistów nie żałuję. Dlaczego pierestrojka przegrała? Bo nie umieli się zjednoczyć. Mecz rankingu się rozegrał. Gdyby zrobili koalicję wyborczą to przeszliby próg wyborczy. Odpowiedź dla neo solidarności jest prosta. Dopóki lud się nie zjednoczy i nie skasuje układu zamkniętego i państwa w państwie, dopóty będzie „demokracja” goebbelsowska i zbrodnicza dalej realizować pokłosie. Najcwańsi kolaboranci otrzymali tak naprawdę tylko 7 % rzeczywistego poparcia ogółu uprawnionych do głosowania. Aż 77% narodu jest do obudzenia i pójścia po swoje. Do rozliczenia „reformatorów”. Buławy mają zbrodniarze. Dbajcie o więzienia i o latarnie...

http://www..jelonka.com/news,single,init,article,52275

 

Mnie fałszywie oskarżyli szeregowi policjanci gdy zagroziłem im po pomyłkowym nadużyciu przemocy fizycznej pozwem i odszkodowaniem.Wtedy zamknęli mnie na 24bym jako pierwszy nie zgłosił przestepstwa do prokuratury (miałem dowody, m.in.obdukcję). Prokuratura od razu podchwyciła ich obronę ... rozwiń całośćprzez ataki obecnie 7 rok mnie niszczą o nic, bo niczego złego nie zrobiłem, przeciwnie to policjanci zachowali się jak debile i przestępcy.Gdy już sąd orzekł umorzenie z braku dowodów (ja miałem obdukcję i inne dowody) prokurator napisał apelację w stylu wróżby co jaz mogę zrobić złego. Wtedy załamałem się, nie wytrzymałem psychicznie tej sitwy, zakłamania i w efekcie znalazłem się w bardzo ciężkim stanie w szpitali w stanie śpiączki i umierałem. Wspaniali lekarze, którzy stwierdzili, że to cud uratowali mi zycie.Teraz brzydzę się policjantami i prokuratorami.W efekcie ze sportowca zostałem po tym wypadku kaleką.Moje życie się zawaliło a ci psychopaci dalej mnie niszczą bez dowodów bo dowody mam ja juz prawie7 rok o bzdety zmyślone typu urwany guzik i nazwanie SBekiem.Moja Mama tych stresów ze względu na wiek i słabe serce też nie wytrzymała i przedwcześnie zmarła. BRZYDZĘ SIĘ POLICJANTAMI I PROKURATORAMI. Myślę o zmianie narodowości bo znienawidziłem ten dziki kraj.”


 

 

  

LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH :

Od trzech lat walczę o sprawiedliwość, jestem niepełnosprawna nie mam lewej dłoni, sama wychowuję dwójkę dzieci Jakub lat 16 ( chory na epilepsje ), Maja ma 5 lat. Sąd w Radomiu 2011 roku skazał mojego męża Marcina Kacprzaka na siedem lat więzienia za spowodowanie na terenie Holandii w 2002 roku wypadku drogowego, w którym zginęły dwie osoby. Tyle tylko, że śledczy z Holandii nie znaleźli żadnych dowodów obciążających męża, ustalili, że to nie on prowadził auto i umorzyli sprawę. Brat zmarłego Sławomira Wójcika jest Adwokatem w Radomiu. Mój mąż został skazany tylko dlatego żeby bratowa pana mecenasa Roberta Wójcika mogła dostać odszkodowanie ponad 400 000 zł. W Holandii mąż nie jest uznany za kierowcę samochodu w raporcie pisze że kierowcą był brat adwokata w karcie leczenia szpitalnego pisze że mąż spał na tylnim siedzeniu.

Sprawę próbowałam nagłośnić reportaż był w magazynie ekspresu reporterów https://www.youtube.com/watch?v=E561CUFZWCI



Proszę pana o pomoc z tą mafią w togach napisałam list otwarty również przesyłam.

Z wyrazami szacunku

Kacprzak Barbara

Chorzy ludzie na cieplutkich posadkach nie liczą się z człowiekiem, jesteśmy dla nich nikim traktują nas jak pasożyta którego można zdeptać zniszczyć, bo sami są bezkarni jeden drugiego kryje krzywdy sobie nie zrobią. Liczą się tylko ich wewnętrzne statystyki wlepiania mandatów, aresztowań, skazań. A wystarczyło by tylko by nauczyły się czytać ze zrozumieniem i zapoznaniem z dowodami.

Życzę samych lepszych dni ( choć to trudne ) jak ma pan możliwość wyjechać z tego chorego kraju niech się pan nawet nie zastanawia w innych krajach urzędnicy są przyjaźni człowiekowi. Głowa do góry bo czasu już nie cofniemy może nowy dzień przyniesie lepsze jutro. Współczuje panu, również trudnej sytuacji serdecznie pozdrawiam

Kacprzak Barbara



 

*

Przemyków niestety dzisiaj mordują tysiące i nie ma żadnego niezależnego, zewnętrznego rozliczania współczesnych przestępców w togach. Nie było nigdy lustracji i reformy stalinowskich funkcjonariuszy. Takiego reżimu jak obecnie nie było nawet za Gierka. Gdzie są obrońcy praw człowieka? Gdzie są sądy nad sędziami? Populistyczne organizacje polityczne biorące udział w wyborach i nie deklarujące jasno zdecydowanego stanowiska rozwalenia bezpieki nie warte są funta kłaków. Boję się, że tego samego warci są wszyscy zakompleksieni Polacy.

http://expresskaszubski.pl/aktualnosci/2014/05/walczyla-z-urzednikami-21-lat-popelnila-samobojstwo

 

socjolog
 

lew1
O mnie lew1

prawdziwy lew

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo